lördag 27 december 2014

Julnaglar #1: Depend #091

Det här lacket har jag burit i samband med julen många gånger och det åkte på några dagar före jul i år också.
Nu är mina bilder ganska kassa trots solljuset (min gamla kamera verkar inte hantera rött särskilt bra), men nåt sånt här ser Depend #091 ut. En lite kallare röd färg med guldskimmer av glass fleck-typ som gör att intrycket ändå blir varmt. Det är verkligen snyggt.
Detta ingår vad jag vet i Depends permanenta sortiment, men jag köpte min flaska för flera år sen (det har bra täckning så jag har inte gjort slut på flaskan) så jag kan inte svära på att de inte har formulerat om det eller ändrat på det sen dess. Som sagt, mina bilder är ganska kassa men spana gärna in detta i butik om du mot förmodan har missat det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar