söndag 31 augusti 2014

Kicks Lavender Field

Jag går runt och funderar på att försöka dra ner på mitt nagellacksköpande och försöka använda de nagellack jag redan har i stället, men häromdagen var jag och shoppade och kom hem med sju stycken. Bra jobbat, suck. Kicks hade en realåda med lack av deras eget märke som var rejält prisnedsatta (70% tror jag, fanns både stora och små flaskor) och jag kom hem med några riktiga icke-färger. En av dem var den här, Lavender Field.
En vackert dimmig mellangrå crème med en subtil ton av gredelint. Ännu en sån där "smakfull", "sofistikerad" färg som tilltalar mig så mycket i teorin, men som jag blir lite otålig av att ha på mig (vill gärna vara smakfull och sofistikerad men det finns ju så mycket annat roligt). Finns nog risk att jag piffar till den med glitter eller liknande. En bra sak med den här lite "varmare" nyansen av grått är även att den är hyfsat smickrande mot min hudton. Smidig formula, tre lager täcker (nästan i alla fall).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar