onsdag 6 augusti 2014

Depend #325

Är hemma hos mina föräldrar och tog inte med mig så många lack, men av nån anledning slängde jag ner det här otestade lacket i ryggsäcken. Depend #325 kommer från nån ganska gammal kollektion (av numret att döma) och är inte i produktion längre -- jag tror jag plockade upp det ur den famösa realådan på ICA Maxi i vintras med gamla Dependlack för 10 spänn för 3 styck.
Det rör sig om en mörkgrön jelly med turkost skimmer med en lila färgskiftning som nästan aldrig ger sig till känna på nageln. (Klantigt målat, jag vet.) Färgen är så mörk att den ser nästan svart ut i de flesta belysningar men i solen ser man att det är en ganska neutral grön nyans som inte har så mycket blått i sig. Skimret gör att den ser blåare ut. Rätt tjusigt, tyckte jag i alla fall -- jag borde ha mörka färger oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar