lördag 10 januari 2015

OPI Kiss Me Or Elf

Här är en dålig bild på ännu ett lack ur OPI:s julkollektion 2014, OPI Kiss Me Or Elf (eller egentligen Kiss Me - Or Elf! men de där hurtiga skiljetecknen blev lite för mycket för mig.)
Jag köpte det här för att många bloggare pratade sig varma om hur mycket djup och glöd det fanns i skimret, och det är verkligen fint men bilden gör det inte alls rättvisa. Det är en ganska mörk rödlila färg (på bilden ser det nästan hallonrött ut men det stämmer inte riktigt). Inte riktigt min stil men det känns verkligen lyxigt. Jag kom inte riktigt överens med formulan och det fick bli tre lager även om jag inte lyckades få det att täcka helt, borde kanske ha tagit lite tjockare lager.  Lacket blir inte jätteglansigt i sig själv så topplack är ett måste för att göra skimret rättvisa. Som sagt, min bild är verkligen inget vidare men jag kan varmt rekommendera Temperani Nails bilder av hela julkollektionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar