torsdag 22 januari 2015

L'Oréal Color Riche Flashing Lilac + Glam of Sweden #58

Inte så ofta jag orkar lägga upp nåt här nu, men här är i alla fall min nuvarande manikyr. L'Oréal Color Riche Flashing Lilac (#828), toppat med glitterlacket Glam of Sweden #58 på ett par av naglarna.
Color Riche är alltså de där små, smala flaskorna från L'Oréal. Tror de kostar 59 kr för 5 ml, vilket är lite över smärtpunkten för en miniflaska för mig (överlag är dessa eviga miniflaskor som alla skönhetsföretag envisas med ganska överskattade och när de dessutom kostar över 50 spänn så är det osannolikt att jag kommer att köpa dem om de inte är på rea). Så det har inte blivit så många lack från den linjen än, men den här kalla fuchsia-nyansen tyckte jag var så fin. Tre lager, lättlackat, torkar halvmatt.
Glam of Sweden #58 impulsköpte jag igår för 10 kr i en lågprisbutik. En glitterbomb med Barbiekänsla – rosa hexformat hologlitter och iriserande mindre glitter som skiftar från rött till grönt (det gröna skymtar lite i bilden ovan). Tyckte att kombinationen blev fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar