måndag 12 maj 2014

Liten arkivrensning

Tänkte publicera några nagellacksbilder som det inte blivit av att jag lagt upp. Det är inte så många och inte så jättespännande, men låt gå i alla fall.
Depend #366, superfint Barbierosa med Depends duokroma glassflecks som de hade som tema i några av sina kollektioner. Nästa gång jag använder det ska jag lägga det ovanpå en crème i liknande färg, har för mig att jag hade typ fem lager här och ändå fick VNL.
Ett blått jellylack med prismatiskt strängglitter och även vanligt glitter från H&M, det kom från nån av deras "specialkollektioner" förra sommaren. Väldigt fint som jag minns det men VNL var ett problem även här.
Orange skimmerlack i miniflaska från H&M, här har jag det ovanpå nåt annat orange lack tror jag.
IsaDoras klassiker Papagayo Blue. Jag gillar hur det balanserar mellan blått och lila. Har som synes försökt mig på lite dekoration på ringfingret också med applikéer (?) och guldglitter.
Mavala Purple Sensation, mörkt rödlila skimmer. Ingen sensation direkt -- finns många liknande lack tror jag. Men när jag ändå orkade fota det så får det väl åka upp.
En adventsmanikyr med OPI Golden Eye (det enda OPI-lack jag äger, en present från mamma) ovanpå svart och Depend #091. Fina var för sig, men det blev för mycket av det goda här, de bara brottas om uppmärksamhet tycker jag.
Det här var tänkt att vara min påskmanikyr i år, en skittle i olika pastellfärger (det lila har jag faktiskt gjort själv genom att droppa vitt lack i ett gammalt mellanlila lack). Tyvärr blev manikyren skadad direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar