söndag 8 juni 2014

Lumene Gloss & Care Magical Moment

Mitt lokala ÖoB säljer just nu lack ur Lumenes serie Gloss & Care, som utgått till förmån för deras nya "gellack utan UV-lampa"-serie, för en tjuga styck. Har aldrig haft nåt större intresse för de här lacken, vad jag minns tyckte jag att de var alldeles för dyra och att färgerna inte var så spännande (flaskorna är dessutom i ministorlek, 5 ml). Men nu plockade jag på mig några i alla fall. Här är Magical Moment som har en plommonlila bas och glass flecks i olika färger -- jag tycker mig se koppar och fuchsia och kanske några till.
Den är inte så täckande, så jag har målat den ovanpå den bäst matchande crème-färgen jag kunde hitta i min samling. Tjusig, tycker jag. Jag vet inte varför jag fick för mig att göra en avvikande svart nagel med klantigt målade guldstjärnor -- nästan varenda gång jag försöker mig på nån form av nail art ångrar jag mig efteråt. Det är bara att det känns så tråkigt att bara ha alla naglar samma när jag har så många nagellack att välja på :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar