fredag 4 april 2014

Kubiss #64

Jag köpte det här på ÖoB, där märket Kubiss säljs för 29 kr styck eller 3 för 69 kr. Jag köpte även deras Ridge Filler som jag använt som underlack här, det kommer eventuellt en liten recension av det. 

Kubiss #64 är en underbar turkosgrön (inte blå, som det ser ut på bilden) nyans med finmalet guldigt skimmer som får mig att tänka på typ glamourösa sommarkvällar vid Medelhavet, haha. Det här är tre lager, och jag ser att jag har lite VNL -- pigmenteringen var inte jättestark, och det var lite "torrt" i konsistensen och det blev lätt kala fläckar här och var.

2 kommentarer:

  1. Härlig färg och fina naglar du har

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo de har blivit ganska långa på sistone. Får se hur lång tid det tar innan jag bryter nån av dem :P

      Radera