lördag 20 april 2013

helgens holonaglar

Väderrapporten sa att det skulle bli sol i helgen, så jag bestämde mig för att lacka naglarna med en holografisk/prismatisk färg, nämligen Depend 2025, eller Laurel Green som det tydligen också heter. Så här såg det ut i eftermiddagssolen.

Det kommer från förra årets holo-kollektion och är en ljusgrön färg som drar åt det gula hållet -- jag tror att det kanske är lite gult skimmer i också? Det är väl ingen större mening med att prata om formulan eftersom det inte finns i butik längre (alltså, det är väl inte så många som funderar på att köpa det), men jag har använt hiskeligt många lager, nästan halva flaskan. Jag har lite buckliga naglar så de kräver oftast lite mer lack, men ändå. Jag kunde ju ha lagt på nåt annat lack under, men har inget med liknande färg. Fin färg i alla fall och helt okej styrka på holoeffekten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar