söndag 13 augusti 2017

gårdagens outfit

Jag lyckades få användning för gröna linnet redan igår till en släktmiddag. Fick tyvärr tejpa fast axelbanden med fashion tape för att de skulle sluta åka ner och hela utstyrseln blev lite allmänt obekväm och råddig att ha på sig, men ändå. Här är en kass spegelbild för att fira:
Övriga plagg är faktiskt också saker jag inte fått så mycket användning för annars så det är ju glädjande. Den svarta trikåkoftan med vita prickar är från H&M häromåret och den ljusgråa långkjolen köpte jag på Åhléns rea förra året (?) efter att ha spanat på den när den var på fullpris. Kjolen är ett av många plagg som jag inte pallat att ha på mig eftersom den var för skrynklig och jag inte orkade stryka den. För ett par dagar åkte dock det dittills oanvända strykjärnet fram och några av trasorna fick sig en omgång. Det var faktiskt jättekul, måste stryka fler kläder snart! I övrigt hade jag svarta ballerinor med virkade detaljer och liten kilklack från Skopunkten (ett par år gamla) och halsband med svarta plastpärlor, gammalt från Ur & Penn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar