tisdag 11 november 2014

Gina Tricot Power Pink (+ dekoration)

Har varit lite sugen på beige nyanser som drar åt rosa och lila på sistone, delvis inspirerat av Meg Ryans naglar i filmen When Harry Met Sally (hon har samma nagellack i hela filmen, nån sorts smutsrosa leverpastej-aktig historia) och delvis av den allmänna nittiotals-trenden just nu. Häromdagen shoppade jag på mig Power Pink från Gina Tricot:
Inte så tokigt, tyckte jag. Den här färgen är relativt varm och rosig och väldigt smickrande på mina händer, det ser verkligen damigt och sofistikerat ut. Det var helt okej att måla med och täcker på två, tre lager. Har även lagt till några drag med Depends striperlack Art Liner #1072 (finmalet silverhologlitter) som jag reashoppade i samma vända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar