söndag 5 oktober 2014

Depend #426

Det har råkat bli en oavsiktlig bloggpaus här. Av olika triviala skäl lyckades jag inte få några bra bilder på mina senaste manikyrer. Här är i alla fall Depend #426 från höstkollektionen.
Blågrönskimrig underbarhet som jag inte riktigt vet hur den är "uppbyggd" -- skimret ser smaragdgrönt ut i vissa ljus men basen är turkosblå och jag tycker mig se lite lila skiftningar ibland. Hemskt fint är det i alla fall och formulan var okej, ganska tjock men det täckte på två lager.
Höstkollektionen var ju ganska lyckad överlag? Har totalt tre stycken ur den här kollektionen (Ica Maxi i Tornby säljer just nu hela Depends sortiment för 15 kr styck). Har hunnit prova den rödlilaskimrande #416 som också är tokfin och den varmt guldiga #417 väntar på att testas (alltid på jakt efter det perfekta guldlacket).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar