fredag 21 februari 2014

Depend #375

Jag har inte så mycket nagelinspiration nu. Att måla naglarna känns mest som en rutin. (Inte på ett dåligt sätt heller -- jag tycker det kan kännas bra att utseendefixet [kläder, naglar, kroppsvård m.m.] bara är en rutin man ska igenom, "nåt man bara gör" snarare än att man behöver hetsa upp sig så mycket över produkter och färger. Jag kan bli lite väl engagerad i sånt ibland, till den grad att det blir jobbigt.) Mina naglar är dessutom missfärgade efter ett nagellack jag hade för några veckor sen (själva lacket var mörkblått men det lämnade en gul missfärgning efter sig) så jag har lite extra anledning att måla dem. Jag lät Random Colour bestämma färg, och Depend #375 var det lack i min samling som kom närmast:

En lite softad mellangrön crème. Jag tror att den kanske tillhörde förra årets vårkollektion. Fin och lite vilsam, tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar