tisdag 14 januari 2014

salt och peppar

Jag målade på ett effektlack med svarta och vita små plastbitar i olika former, Graffiti Nail Polish Black/White Glitter från H&M, ovanpå den tidigare manikyren med Depend #346. Det blev så här 80-talsskrikigt:

(Jag tog bilden ute på stan i tolv minusgrader och mina nagelband är inte så jättesnygga, jag vet.) Jag har velat ha ett sånt här lack ända sen trenden dök upp i indienagellacks-svängen härom året, men jag beställer ju väldigt sällan lack på internet utan jag "unnar mig" hellre nåt nagellack lite mer på impuls i fysiska butiker. På så sätt behöver jag liksom inte tänka på hur mycket pengar jag egentligen lägger på nagellack (skadat konsumtionsbeteende much?). Så när H&M nyligen snappade upp trenden hostade jag genast upp 39 spänn för det. Är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar