tisdag 19 mars 2013

mer naglar

Hej. Igår målade jag naglarna gröna, men ville ha nåt lite extra så jag målade ringfingret gult. Sedan var jag inte riktigt nöjd med den avvikande nageln, men idag klippte jag till en hjärtformad schablon av tejp och målade med rosa nagellack på den. Det blev en oväntat fin färgkombo. Hjärtfiguren blev okej, inte riktigt som jag tänkt mig, men bättre än alla mina tejp-experiment hittills tror jag.

Använda nagellack: Depend #357 (det ärtgröna med skimmer ur vårkollektionen), China Glaze Lighthouse (solgult skimmer), Nordic Cap #18 (gult crèmelack under Lighthouse för att ge lite mer täckning), H&M All Eyes On Me (rosa). Ber om ursäkt för att mina nagelband ser lite trista ut, det är lite torkat överlack på dem som får dem att se värre ut än de är.
Ja, sånt här roar jag mig med mellan pluggtimmarna, hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar