söndag 22 september 2013

en galen syrén

Ja, här kommer ett helt överflödigt nagelinlägg till i den här gudsförgätna bloggen. Lacket är från H&M, kommer i en pytteliten flaska som kostar en tia och heter Mad Lilac. Jag försöker låta bli att köpa nagellack nu då jag har urdålig privatekonomi och dessutom redan har ganska många, men jag tyckte att färgen var så fin och den var ju rätt billig även för en så liten flaska.
Färgen är kanske inte så bra återgiven här. Det är hursomhelst en djuplila färg som är extremt snygg enligt mig. I varmare ljus ser den ut som en mättad, lite mörkare lila som drar lite åt blått och i kallare ljus blir den mer bläckblå. Den var lite sparsamt pigmenterad och lite svår att måla med, men jag kommer nog ändå att köpa en flaska till som backup.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar